Znikający płyn chłodniczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lutnik
    Classic
    • 2018
    • 0

    Znikający płyn chłodniczy

    Piotrex Najlepszego
  • Lutnik
    Classic
    • 2014
    • 9

    #2
    Znikający płyn chłodniczy

    Hej, kilka dni temu przesiadłem się do Skody Octavii I 1.8 T 180 KM. Cały czas ubywa mi około 1 litr płynu chłodniczego dziennie (w zależności od szybkości jazdy). Nie ma widocznych wycieków, z żadnego miejsca nie unosi się widoczna para na rozgrzanym silniku. Nie dymi z wydechu. Nie ma też jakichś znanych mi objawów. Pod samochodem jeszcze nigdy nie znalazłem kropli płynu. Nie byłem z tym jeszcze u mechanika, wybiorę się tam na dniach. Tak czy inaczej, wiecie może co może być przyczyną i jakie koszta naprawy?
    Mój pierwszy kontakt z tą stroną to informacja o szybkiej rejestracji, która wcale nie jest szybka.

    Komentarz

    • 2.0-16v Michał
      RS
      • 2013
      • 4038
      • Octavia III (5E3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM
      • CHZD 1.0 TSI 115 KM

      #3
      Lutnik, zobacz stan oleju czy go nie przybywa :!:
      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
      przedstawiam smerfetke

      Komentarz

      • Lutnik
        Classic
        • 2014
        • 9

        #4
        Nie przybywa, ile było tyle jest
        Mój pierwszy kontakt z tą stroną to informacja o szybkiej rejestracji, która wcale nie jest szybka.

        Komentarz

        • matrix_pl
          Elegance
          • 2010
          • 758

          #5
          Lutnik, podstawowe pytanie czy dolewasz do pełna (pod korek) czy do znaku max?
          o braku płynu informuje ciebie kontrolka na szafie czy wzrok "bo jest mało"?


          jak dolewasz zgodnie z instrukcją do pomiędzy kreski to wymiana korka jest najtańszą opcją do sprawdzenia koszt około 20 zł
          Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

          Komentarz

          • aniol
            RS
            • 2012
            • 5228
            • Octavia I combi (1U5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Lutnik, Otwórz maske i zajrzyj na dół za zbiorniczkiem na podłużnice czy jest sucho.Z tyłu zbiorniczka wychodzi kruciec przez który wydala się nadmiar płynu,ciśnienia panującego w układzie chłodzenia.Wiem o tym bo jak miałem walniętą uszczelkę pod głowicą to mi tam wybijało płyn.
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            Pozdrawiam ANIOL

            Komentarz

            • Lutnik
              Classic
              • 2014
              • 9

              #7
              A jeśli to ta uszczelka pod głowicą to na jakie koszta części/naprawy się szykować?
              Mój pierwszy kontakt z tą stroną to informacja o szybkiej rejestracji, która wcale nie jest szybka.

              Komentarz

              • aniol
                RS
                • 2012
                • 5228
                • Octavia I combi (1U5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Lutnik, U mnie było tak że wymiana kosztowała 1600zł.Ale robione było:wymiana uszczelki,planowanie głowicy,nowe uszczelniacze,demontaż,montaż,czyszczenie turbiny bo była zapieczona geometria,czyszczenie zaworu egr no i robocizna.
                http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                Pozdrawiam ANIOL

                Komentarz

                • Lutnik
                  Classic
                  • 2014
                  • 9

                  #9
                  Okay, dzięki za info, na dniach podjadę do mechanika to się podzielę z Wami informacją co z tego wyszło. Tymczasem spokojnej niedzieli! Znikam na zewnątrz
                  Mój pierwszy kontakt z tą stroną to informacja o szybkiej rejestracji, która wcale nie jest szybka.

                  Komentarz

                  Pracuję...